Konec kola

Hráč provede všechny akce, které mu nařizují karty provést na konci kola.
Pokud má hráč v ruce více než 8 karet, odloží přebytečné karty.
Hráč může odložit libovolný počet karet.
Hráč si zkontroluje své podmínky vítězství a prohry:

  1. Hráč vítězí, pokud má postavený „siberitový důl“ na více než 50 % siberitových ložisek na mapě. Pokud se hraje týmová hra, počítají se doly hráče plus doly spoluhráčů.
  2. Hráč prohrává, pokud nemá ve hře kartu skladiště a nemá ve hře žádnou postavu.
  3. Hráč prohrává, pokud nemá žádnou kartu v konstrukčním balíčku a nemá ve hře alespoň 50 % startovního počtu postav.

Hráč končí své kolo a začíná kolo dalšího hráče, který začíná svojí přípravnou fází.

Ztráta synchronizace

Občas se stává, že hráči opomenou nějakou kartu nebo pravidlo, což změní průběh hry. Protože se tyto chyby odhalí obvykle až po pár kolech, má postižený hráč (tedy ten, na jehož kartu s nějakou pasivní schopností se ve hře zapomnělo, nebo když vyloží kartu, na kterou nesplnil požadavky, neplatí to v případě, kdy zapomene nějakou kartu zahrát nebo poslat do jiného sektoru) právo vyhlásit ztrátu synchronizace a tak odejít ze hry neporažen.